Vienkārši vingrinājumi redzes uzlabošanai

Jāapsēžas mierīgi, stabili, vai arī jāapguļas ar seju uz augšu. Vēlams, lai tuvumā nebūtu spilgtu mākslīgās gaismas avotu.

Pēc tam jāaizver acis un jāatslābina plakstiņi. Domās var paglaudīt acis ar pirkstiem. Vēlams sajust, ka acu āboli atrodas acu dobumos pasīvā stāvoklī. Arī ķermeni un seju nepieciešams atslābināt. Smaguma un siltuma sajūtas vispirms nomaina vieglums, bet pēc tam – smaguma sajūtas zudums acīs. Atslābināšanās laiku katrs sev nosaka pats. Ja tā ietilpst citu vingrinājumu klāstā, var aprobežoties ar 20 – 40 sekundēm, bet, ja vingrinājums tiek veikts atsevišķi, vēlamas 5 minūtes. Atslābināšanos var veikt jebkurā ērtā laikā.

Palmings – vingrinājums redzes atjaunošanai
Saliek plaukstas kopā krusta formā un uzliek vienu otrai virsū tā, lai vienas plaukstas mazais pirkstiņš uzgulst otras plaukstas mazajam pirkstiņam. Pēc tam nepieciešams pacelt rokas šādā stāvoklī, viegli nolaist tās gar seju līdz virsdegunei, līdz mazo pirkstiņu pamatņu krustojums aizvieto briļļu lociņu. Vēlams izvēlēties tādu plaukstu stāvokli, kas ļaus brīvi atvērt un aizvērt acis, reizē novēršot gaismas iekļuves iespējamību. Redzes trenēšanas vingrinājums jāveic brīvi, neradot jebkādu muskuļu sasprindzinājumu.

Mērķis – iegūt absolūti melnu lauku zem aizvērtām acīm. Maksimāla atslābināšanās savukārt neļaus rasties dažādiem kaleidoskopiskiem aplīšiem, svītriņām, plankumiem, kas rodas redzes centru uzbudinājuma un kairinājuma gadījumā.

Lielie pagriezieni redzes vingrinājumos
Stāvot ar seju pret istabas logiem, nepieciešams izplest kājas apmēram 30 cm attālumā vienu no otras. Tad pārnesiet svaru uz kreiso pēdu, pagrieziet galvu un plecus uz kreiso pusi. Pēc tam nepieciešams pārnest svaru uz labo pēdu, un pagriezt galvu un plecus uz labo pusi. Šīs kustības tiek veiktas lēnā valša ritmā, pagriezienos pēdas atraujot no grīdas. Griežoties pretī sienai, logiem jāpeld garām acīm. Nepieciešams sajust šo procesu.

Jāseko tam, lai acis neaizveras, griežoties garām logiem, pretējā gadījumā tos grūti ieraudzīt kā aizpeldošus no sienas. Pagriezienu izpildīšanas laikā jāskaita līdzi to skaits. Šis vingrinājums veicams 100 reizes rītos un vēl reizi vakarā pirms miega. Izpildīšana aizņem kādas 2 – 3 minūtes, bet rezultāti ir pārsteidzoši. Vingrinājums labvēlīgi ietekmē mugurkaula lokanību, kā arī palīdz acu vibrācijas (reflektorisku sīku kustību) ierosināšanai.

Joomla SEO by MijoSEF
Loading...
Loading...
Top.LV 
eXTReMe Tracker